– Francja jest dziś jednym z najważniejszych partnerów gospodarczych Polski, a dalsze perspektywy rozwoju tej współpracy są bardzo pozytywne – mówi Monika Constant, dyrektor generalna Francusk
W ubiegłym roku miało miejsce znaczące przyspieszenie cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych. Jednak w tej chwili trudne otoczenie gospodarcze hamuje plany i ambicje firm dotyczące tego obszaru
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szklane remedium na hałasKategoria: Zdrowie, BIZNESWspółczesny świat jest bardzo głośny – miasta pełne są szumu pochodzącego z ludzkiej działalności. D�
Aktualizacja 25.10.2022 9:40Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także moc
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2,47 mln nazw w domenie .pl NASKKategoria: IT i technologie, BIZNESRejestr domeny .pl w NASK opublikował raport dotyczący domeny .pl za czwarty kwartał 2020
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Benzyna z 10-proc. udziałem bioetanolu pojawi się z początkiem nowego roku na stacjach paliw w miejsce popularnej E5 95-oktanowej. Nie wszystkie starsze auta będą mogły być nią jednak zasilane, więc trzeba będ
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Studio Online w krakowskim hotelu Metropolo by Golden TulipKategoria: IT i technologie, BIZNESKońca obostrzeń nie widać, więc dotknięte nimi branże próbują w
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Enefit Green z rekordową produkcją energii ze źródeł odnawialnych w 2020 r.Kategoria: Energetyka, BIZNESEnefit Green z rekordową produkcją energii ze źróde�
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m