Do 2040 roku mięso laboratoryjne może stanowić już 35 proc. światowego spożycia mięsa, a roślinne zamienniki – 25 proc. To oznacza, że tradycyjne mięso będzie stopniowo tracić na znaczeniu, co ma niebagatelne znaczen
Oporność na leki przeciwdrobnoustrojowe zagraża skutecznemu zapobieganiu i leczeniu coraz większej liczby infekcji powodowanych przez bakterie i grzyby – alarmują w niedawnym raporcie WHO i&nbs
Konsekwencje incydentów naruszenia i utraty danych są dla firm coraz bardziej dotkliwe: w ubiegłym roku kosztowały je średnio 2,61 mln dol., odpowiadały za 26 godz. nieplanowanego przestoju i spowodowa�
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Próg opłacalności na rynku biurowym poszukiwanyKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Mateusz Strzelecki, Partner / Head of Regional Markets w Walter HerzAutor
Opracowywane przez polski start-up instalacje, złożone ze współpracujących ze sobą pionowych turbin, mogą zrewolucjonizować małą energetykę wiatrową. Do produkcji energii z wiatru nie będzie bowi
Energia słoneczna jest potężną alternatywą dla paliw kopalnych. Światło słoneczne padające na Ziemię dostarcza około 15 tys. razy więcej energii niż jej całkowite zużycie na świecie. Technologie pozyskiwania jak n
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy meblarskie notują duże stratyKategoria: Przemysł, BIZNESSkutki pandemii nie ominęły wielu sektorów, w tym branży meblarskiej. W ciągu ostatniego
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Po kapitał niekoniecznie do bankuKategoria: Nieruchomości, BIZNESKonsekwentna realizacja planowanych inwestycji wymaga od firm poszukiwania teraz także alternatyw
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja