Według wyliczeń EY inwestycje w transformację polskiego rynku energetycznego do 2030 roku sięgną nawet 135 mld euro, czyli ok. 600 mld zł. To kilkukrotnie przekracza możliwości inwestycyjne polskich spółek, n
Branża farmaceutyczna wciąż przechodzi cyfrową transformację. Nadal jednak zostało wiele do zrobienia w kwestii bezpieczeństwa, bo niezwykle wrażliwe dane posiadane przez firmy farmaceutyczne są szczególnie narażone na kradz
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja i mechanizmy głębokiego uczenia w nowej kamerze AxisKategoria: IT i technologie, BIZNESAxis Communications właśnie zaprezentowało nową ka
W ubiegłym roku zarówno produkcja, jak i sprzedaż sprzętu AGD spadła w Polsce po raz pierwszy od kilku lat. To m.in. efekt rosnących cen i niestabilnego otoczenia gospodarczego, które przekładają si
92 proc. przedstawicieli pokolenia Z chce w zakupach korzystać z narzędzi rozszerzonej rzeczywistości. O atrakcyjności takiej formy prezentowania oferty świadczy możliwość większego zaangażowania odbiorców,
Pandemia koronawirusa poważnie utrudniła funkcjonowanie całego sektora sportu profesjonalnego. Wdrożenie restrykcji pandemicznych uniemożliwiło gromadzenie się ludzi i wymusiło na organizatorach zamknięcie trybun, a co z
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badania GR dot. schizofrenii: 60% opiekunów ma problemy z utrzymaniem pracyKategoria: Zdrowie, BIZNESSchizofrenia stanowi poważne obciążenie psychiczne, fizyczne
80 proc. użytkowników pomp ciepła jest zadowolonych z tego rodzaju ogrzewania, a tylko 5 proc. wyraża swoje niezadowolenie – wynika z badania SW Research. Technologia ta zyskuje coraz większą popu
Sztuczna inteligencja to najgorętszy temat tego roku. Na fali popularności pojawia się jednak coraz więcej problemów z nią związanych, które dotyczą m.in. kreowania fake newsów, zagrożenia dezinformac
Cena pozostaje głównym kryterium wyboru nowego telewizora. Polacy często porównują ceny, a nie właściwości samego sprzętu. Druga istotna kwestia to rozmiar ekranu – sprzedaje się coraz więcej dużych