– Zarówno Unia Europejska, jak i poszczególne paÅ„stwa czÅ‚onkowskie podjęły ogromny wysiÅ‚ek, żeby przeciwdziaÅ‚ać skutkom kryzysu energetycznego. Od wrzeÅ›nia 2021 roku przeznaczyÅ‚y na ten cel łą
Polska staÅ‚a siÄ™ gospodarkÄ… o trudno dostÄ™pnej i drogiej pracy, jest również krajem niezbyt innowacyjnym. Aby utrzymać passÄ™ wysokiego wzrostu gospodarczego, jaki notowaliÅ›my w ciÄ…gu ostatnich 20 lat, po
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wideokonferencje z Marsa i podróże służbowe na Księżyc – czy to możliwe?Kategoria: IT i technologie, BIZNESKto wie może w bliskiej przyszłości czekają n
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozbieżności między podażą a popytem na transport morski powodują wzrost cenKategoria: Transport, BIZNESKryzys związany z koronawirusem odbił się również
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płciKategoria: Media i PR, BIZNESW nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Czł
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy, które przekształcą rynek mieszkaniowy w Polsce [RAPORT]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESNowe warunki ekonomiczne i procesy demograficzne zmieniającego si
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Motivizer i BalanceMe.pl łączą siłyKategoria: IT i technologie, BIZNESKlienci Motivizer mogą korzystać z nowej funkcjonalności dzięki współpracy z jedną z
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �