Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek P2P lending w rozkwicieKategoria: , BIZNESGlobalny rynek P2P lending już ponad dwa lata temu osiągnął wartość 15 miliardów dolarów. Szacunki wskazują
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #StopAm171 – przeciw cenzurze roślinnych zamienników nabiałuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES94 organizacje wzywają Komisję Europejską do odrzuceni
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm
Zły stan polskich sieci elektroenergetycznych to największa bariera blokująca rozwój OZE i polską transformację energetyczną. Odpowiedzią na ten problem ma być podpisana pod koniec ubiegłego roku Karta Efekty
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmen
Informacja prasowa20 października 2016Astell&Kern dodaje wsparcie dla serwisu muzycznego TIDAL w swoich odtwarzaczach najwyższej klasyTIDAL to serwis muzyczny zapewniający dziś najwyższą jakość streamingowanych plików
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH FocusKategoria: Handel, BIZNESSalon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus. Top Toys
Naukowcy ze Stanów Zjednoczonych porównali dwie zalecane przez władze federalne strategie żywienia, których celem jest redukcja tkanki tłuszczowej. Doszli do wniosku, że dieta złożona z produkt&oac
Obyte z nowymi technologiami i używające ich na co dzień młode pokolenia oczekują cyfrowych rozwiązań w każdym aspekcie życia, również przy wychowywaniu dzieci. Rynek rozwiązań z zakresu baby tec
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja