Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaległości w płatnościach, napięte budżety, brak inwestycjiKategoria: Finanse, BIZNESJak nie pozwolić, by problemy finansowe przeszkodziły w osiągnięciu su
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza badanie „Praca hybrydowa 2021”Kategoria: Praca, BIZNESRok od wybuchu pandemii Kinnarps wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, Polskim Instytutem Środ
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRACA CYFRALNA (CYFROWA+REALNA)Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPraca cyfralna, czyli trochę o tym, jak design może wspierać efektywność pracy hybrydowej.Przy
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Działania dezinformacyjne stają się coraz poważniejszą bronią w rękach takich państw jak Rosja. Już nie tylko wprowadzają w błąd, zakłamując rzeczywistość, i manipulują odbiorcami, ale mogą także
60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganow
Każdego roku ilość danych przesyłanych w sieci rośnie. Użytkownicy przesyłają i streamują coraz więcej treści wideo, często w jakości 4K, pobierają gry z platform cyfrowych, a w domach pojawia si
Od 10 do 50 proc. ciepła w gospodarstwach domowych ucieka przez okna. Rozwiązaniem nie musi być ich wymiana, ale specjalna powłoka, która zwiększy termoizolacyjność szyby. Fizycy z Polskiej Akademii N
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Taśmy nie zaszkodzą ObajtkowiKategoria: , BIZNESUjawnienie taśm z udziałem Daniela Obajtka nie przekreśla szans szefa Orlenu na przejęcie taki premiera. Zdanie
W gry komputerowe gra już 16 mln Polaków, a wartość krajowego rynku szacuje się na blisko 600 mln dol. Coraz większą widownię mają także rozgrywki e-sportowe. W 2020 roku e-sport oglądało na świecie blisko 500 mln o