Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie d
W okulistyce odwracanie piramidy świadczeń to coraz silniejszy trend, który polega na zastępowaniu długich hospitalizacji zabiegami w trybie jednodniowym. Do tego potrzebna jest jednak odpowiednia infrastruktura i
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażowanie w jakość marki Herbalife NutritionKategoria: Firma, BIZNESBudowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemen
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Banki chcą przyspieszyć z digitalizacją, ale łatwo nie będzieKategoria: Finanse, BIZNESZ najnowszego raportu Deloitte wynika, że 48 proc. banków na świecie w
Biofilia, czyli odruchowa pozytywna reakcja na kontakt z naturą, sprawia, że człowiek, nawet żyjąc i pracując w mieście, szuka otoczenia zieleni. Potwierdza się to w kolejnych badaniach naukowych poró
Koncepcja metawersum zakłada, że za kilka czy kilkanaście lat w wirtualnej rzeczywistości awatary będą np. jeździć samochodami albo nosić ubrania z logo marek, które istnieją realnie, albo składać zam&oacu
– Ciepłownictwo jest jednym z największych majątków, jakie ostatnie pokolenia Polaków zakopały w ziemię poprzez rury, kolektory, instalacje ciepła systemowego. Jednak przez te lata zaniedb
– Osiągnęliśmy w pierwszym kwartale br. dobre wyniki finansowe, aczkolwiek nie są one wystarczające dla naszych potrzeb, ponieważ jesteśmy w trakcie ogromnego procesu inwestycyjnego
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie