Adaptacja rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji w firmach jest coraz większa, ale przedsiębiorstwa muszą przyłożyć większą wagę do jej wykorzystywania w sposób świadomy i bezpieczny. –
Naukowcy z Bristolu i włoskiej MultiMedica Group zidentyfikowali gen, którego modyfikacja pozwoli spowolnić tempo starzenia się serca. Wyniki ich badań wskazują, że terapia genowa może przywrócić utraco
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gioteck – Brytyjczycy powracają na polski rynekKategoria: IT i technologie, BIZNESBrytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskich s
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aby rozwijać firmę w kanale online trzeba zadbać o 4 aspekty. Jak to zrobić?Kategoria: Firma, BIZNESkażdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kan
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klientaKategoria: IT i technologie, BIZNESSentiOne wprowadza nową funkcję – Raport Ana
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Priorytety Ministerstwa Klimatu i Środowiska a biznesKategoria: Energetyka, BIZNESOpublikowane w pierwszym tygodniu lutego priorytety rozwoju krajowej energetyki w
W ciągu najbliższych miesięcy Polska musi dostosować swój aktualny, nieefektywny system rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) do wymogów unijnych. Zobowiązuje ją do tego, podobnie jak inne kraje członko
Sztuczna inteligencja to najgorętszy temat tego roku. Na fali popularności pojawia się jednak coraz więcej problemów z nią związanych, które dotyczą m.in. kreowania fake newsów, zagrożenia dezinformac
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maxi ZOO otworzy się w Galerii ZaspaKategoria: Handel, BIZNESWiosną br. w Galerii Zaspa otworzy się nowy sklep zoologiczny – Maxi Zoo. W lokalu dostępny będzi
Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzeda