– Sklepy internetowe oferujące odzież sportową zamieszczają zdjęcia produktowe z udziałem modelek cechujących się trudną do osiągnięcia sylwetką. Obcowanie z takim obrazem prowadzi do zaniżenia poczucia w�
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a polski eksport – czy 2021 r. będzie lepszy?Kategoria: Gospodarka, BIZNESWg danych GUS w 2020 r. polski eksport zanotował spadek o 0,3% r/r, a jego war
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami
Poziom cyfryzacji polskich przedsiębiorstw nadal jest poniżej unijnej średniej. Odzwierciedla to niska pozycja Polski w rankingu DESI Index, który co rok publikuje Komisja Europejska. – Miejsce Pols
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia Silvair rozświetli ogrodnictwo z globalnym partnerem Fluence.Kategoria: IT i technologie, BIZNESSpółka SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z z
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deweloperski Fundusz Gwarancyjny. Jak wpłynie na rynek mieszkaniowy?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESProjekt nowej ustawy deweloperskiej, meritum której ma stanowi
Niuanse w prawie autorskim – kiedy twój dorobek wcale nie należy do Ciebie2019-07-08 Prawo autorskie ma dualistyczny charakter – wyróżniamy autorskie prawa osobiste i autorskie prawa majątkowe. Każde z nich jest samodzielne
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego s
Pięć obszarów cyberhigieny, które powinni znać pracownicyFirmom i instytucjom na całym świecie brakuje specjalistów w dziedzinie cyberochrony, co sprawia, że dane użytkowników w sieci nie są do końca bezpieczne. Sytuację
Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w&n