Wiadomości branżowe

Allegro zwiększyło liczbę ofert o 65%

Allegro zwiększyło liczbę ofert o 65%
Od wczoraj Kupujący mogą wybierać produkty z dodatkowych 11 milionów ofert. 27 października serwis połączył oferty Sklepów Allegro z ofertami na listingach. Oferty sklepowe są teraz widoczne we wszystkich kategoriach głównych serwisu.Kupujący nie musi już korzystać z wyszukiwarki Allegro aby dotrzeć do oferty sklepowej, ponieważ oferty ze Sklepów Allegro są teraz dostępne podczas przedglądania listingów we wszystkich kategoriach głównych, w których jest możliwość wystawiania ofert sklepowych. - Dzięki tej zmianie oferta na Allegro będzie jeszcze bardziej różnorodna i interesująca. Chcemy aby każdy Kupujący mógł zawsze znaleźć produkt, którego szuka - komentuje Kuba Maruszczak z Działu Produktów Allegro. Na zmianie z pewnością zyskają także właściciele Sklepów Allegro, ponieważ ich oferty będą widoczne jednocześnie we wszystkich kategoriach serwisu, a przez to będą mogli dotrzeć ze swoją ofertą do jeszcze większej liczby klientów - dodaje Maruszczak.Dotychczas możliwość jednoczesnego eksponowania oferty w sklepie i na listingach serwisu dotyczyła kilku kategorii - Dla

Od wczoraj Kupujący mogą wybierać produkty z dodatkowych 11 milionów ofert. 27 października serwis połączył oferty Sklepów Allegro z ofertami na listingach. Oferty sklepowe są teraz widoczne we wszystkich kategoriach głównych serwisu.

Kupujący nie musi już korzystać z wyszukiwarki Allegro aby dotrzeć do oferty sklepowej, ponieważ oferty ze Sklepów Allegro są teraz dostępne podczas przedglądania listingów we wszystkich kategoriach głównych, w których jest możliwość wystawiania ofert sklepowych.

Dzięki tej zmianie oferta na Allegro będzie jeszcze bardziej różnorodna i interesująca. Chcemy aby każdy Kupujący mógł zawsze znaleźć produkt, którego szuka – komentuje Kuba Maruszczak z Działu Produktów Allegro. Na zmianie z pewnością zyskają także właściciele Sklepów Allegro, ponieważ ich oferty będą widoczne jednocześnie we wszystkich kategoriach serwisu, a przez to będą mogli dotrzeć ze swoją ofertą do jeszcze większej liczby klientów – dodaje Maruszczak.

Dotychczas możliwość jednoczesnego eksponowania oferty w sklepie i na listingach serwisu dotyczyła kilku kategorii – Dla Dzieci, Fotografii, Książek i Komiksów, Delikatesów, Leków bez recepty oraz Dom i Ogród. Teraz zmiana objęła wszystkie kategorie.

 

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nexto Reader najlepszą mobilną aplikacją zakupową w Polsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy