Skip to content
czwartek, 24 lipca, 2025
Latest:
  • Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii
  • W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane
  • Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii
  • Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]
  • Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe

a outsourcing company

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 rbg.pl
  • Od 21 lutego małe i średnie firmy mogą się ubiegać o wsparcie badań i innowacji. Do wykorzystania w pierwszym naborze będzie prawie 4,5 mld zł z Funduszy Europejskich
  • Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty
  • Mobile World Congress w Barcelonie: Polski translator głosowy podbija międzynarodowe rynki. Korzystają z niego szpitale, turyści, biznesmeni i specjalistyczne służby
  • Kolorowe uszczelnianie – Silikon Extra Sanitarny firmy Den Braven
  • ?Lidl Akademia Handlowa?
Ciekawe artykuły

Moda na dom pod miastem. Ruszyła budowa HVILLE

Moda na dom pod miastem. Ruszyła budowa HVILLE
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na dom pod miastem. Ruszyła budowa HVILLEKategoria: Nieruchomości, BIZNESRośnie potrzeba mieszkania w domu pod miastem, a wraz z nią pojawiać się może co

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar
Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępc

Mindspace is expanding with a new branch in Israel!

Mindspace is expanding with a new branch in Israel!
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mindspace is expanding with a new branch in Israel!Kategoria: Nieruchomości, BIZNESMindspace is expanding with a new branch in IsraelDespite the ongoing pandemic,

CEVA Logistics wdraża inteligentne systemy automatyzacji i robotyki

CEVA Logistics wdraża inteligentne systemy automatyzacji i robotyki
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics wdraża inteligentne systemy automatyzacji i robotykiKategoria: Transport, BIZNESCEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, przy współp

Sztuczna inteligencja stwarza coraz więcej problemów. Pojawiają się kolejne pozwy

Sztuczna inteligencja stwarza coraz więcej problemów. Pojawiają się kolejne pozwy
Sztuczna inteligencja to najgorętszy temat tego roku. Na fali popularności pojawia się jednak coraz więcej problemów z nią związanych, które dotyczą m.in. kreowania fake newsów, zagrożenia dezinformac

Podsumowanie Thursday Gathering – maj 2023 [relacja]

Podsumowanie Thursday Gathering – maj 2023 [relacja]
Thursday Gathering, organizowany przez Fundację Venture Café Warsaw, to centralny event networkingowy dla lokalnej społeczności innowatorów. Wydarzenie łączy przedsiębiorców, start-upy, korporacje,

Można już skorzystać z testów wykrywających COVID-19 w zaledwie pięć minut. Dostępne są także superszybkie i skuteczne testy molekularne

Można już skorzystać z testów wykrywających COVID-19 w zaledwie pięć minut. Dostępne są także superszybkie i skuteczne testy molekularne
Tylko w Polsce od początku pandemii koronawirusa przeprowadzono blisko 8 mln testów. Początkowo popularnością cieszyły się zwłaszcza testy PCR, które potwierdzają lub wykluczają chorobę COVID-19. Obecnie,

Sztuczna inteligencja pomaga identyfikować czynniki ryzyka wypadków samochodowych. Naukowcy za pomocą Google Street View analizują pod tym kątem infrastrukturę drogową

Sztuczna inteligencja pomaga identyfikować czynniki ryzyka wypadków samochodowych. Naukowcy za pomocą Google Street View analizują pod tym kątem infrastrukturę drogową
Każdego roku 1,2 mln ludzi na świecie ginie w wypadkach drogowych. Chociaż w ostatnich latach bezpieczeństwo na drogach się stopniowo poprawia, to wciąż daleko nam do wizji zero, która zakłada ograniczenie do

Oparte na sztucznej inteligencji systemy oceny obywateli mogą prowadzić do wielu nadużyć. Unijne prawo ma ich zakazać

Oparte na sztucznej inteligencji systemy oceny obywateli mogą prowadzić do wielu nadużyć. Unijne prawo ma ich zakazać
– W przyszłości państwo będzie mogło dokonywać oceny wiarygodności obywatela z użyciem systemów sztucznej inteligencji, ale tylko w pewnym, bardzo ograniczonym zakresie. Jak będzie to wyglądało, zale�

Klienci dużych spółek energetycznych mogą już przejść na dynamiczne taryfy za prąd. Nie dla wszystkich to opłacalne rozwiązanie

Klienci dużych spółek energetycznych mogą już przejść na dynamiczne taryfy za prąd. Nie dla wszystkich to opłacalne rozwiązanie
Od sierpnia br. klienci dużych sprzedawców energii elektrycznych mogą już przejść na taryfy dynamiczne, w których rozliczenia za zużytą energię odbywają się według bieżących cen z Towarowej Giełdy
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
lipiec 2025
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« cze    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.