Skip to content
czwartek, 18 września, 2025
Latest:
  • KE zapowiada przegląd przepisów dotyczących zakazu sprzedaży aut spalinowych. Zdaniem polskich europosłów w obecnych warunkach jest on nierealny
  • MNiSW szuka najlepszych praktyk antymobbingowych na uczelniach. Chce je wdrożyć na szeroką skalę
  • Pojawienie się dławicy zwiastuje poważne problemy układu sercowo-naczyniowego. Rozpoznawana jest jednak za rzadko lub za późno
  • Ponad połowa Polaków nie wie, kiedy rusza system kaucyjny. 40 proc. obawia się związanego z nim wzrostu cen produktów
  • Media społecznościowe ważnym narzędziem w edukacji zdrowotnej. Problemem dezinformacja i duża liczba treści reklamowych
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe

black friday 87

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel Black Friday Cyber Monday Reklama

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

2 listopada 202118 listopada 2021 rbg.pl
  • BLACK FRIDAY – jak upolować najlepsze okazje?
  • Powstanie superkombinezon przyszłości. Ochroni przed wszelkimi wirusami i zagrożeniami chemicznymi żołnierzy czy medyków [DEPESZA]
  • W Polsce rośnie sprzedaż roślinnych zamienników produktów zwierzęcych. Na świecie na znaczeniu zyskuje sektor mięsa laboratoryjnego
  • Matowa czerń w nowoczesnym wydaniu. Kolekcja THIKA LED marki Nowodvorski Lighting
  • Na modernizację i rozwój sieci dystrybucyjnych energii potrzeba 130 mld zł do 2030 roku. W inwestycje mogą się wkrótce zaangażować mniejsi operatorzy
Ciekawe artykuły

Coraz więcej firm inicjuje kampanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jednak średnio co trzeci Polak nie rozumie nawet, o co w nich chodzi

Coraz więcej firm inicjuje kampanie na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jednak średnio co trzeci Polak nie rozumie nawet, o co w nich chodzi
Z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą IRCenter wynika, że Polacy są sceptyczni wobec inicjatyw z zakresu zrównoważonego rozwoju, a średnio co trzeci w ogóle nie rozumie, o c

Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty

Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo

Kobiety rzadziej niż mężczyźni podejmują ryzyko, bo bardziej boją się strat i wyolbrzymiają możliwość niepowodzenia. Ma to swoje konsekwencje ekonomiczne

Kobiety rzadziej niż mężczyźni podejmują ryzyko, bo bardziej boją się strat i wyolbrzymiają możliwość niepowodzenia. Ma to swoje konsekwencje ekonomiczne
Jednym z czynników prowadzących do nierównych rezultatów osiąganych przez kobiety i mężczyzn na rynku pracy jest skłonność do podejmowania ryzyka w zależności od płci – dow

Volvo szykuje się na rekordowo dobry rok w Polsce. Mimo problemów z dostępnością półprzewodników

Volvo szykuje się na rekordowo dobry rok w Polsce. Mimo problemów z dostępnością półprzewodników
W 2021 roku Volvo sprzedało na całym świecie 700 tys. samochodów. W Polsce sprzedaż sięgnęła 11 tys., a w tym roku ma przebić 12 tys. I to mimo problemów z dostępnością do komponentów, z 

Nowe technologie coraz mocniej wkraczają na rynek pracy. Kolejną rewolucję wywoła metawersum

Nowe technologie coraz mocniej wkraczają na rynek pracy. Kolejną rewolucję wywoła metawersum
W dobie pandemii większość pracowników biurowych realizowała zadania zdalnie, poprzez komunikatory odbywały się również rozmowy rekrutacyjne. Choć sytuacja epidemiczna jest już mniej poważna, to pracownicy przy

Kolejki do fizjoterapeutów coraz dłuższe, a zapotrzebowanie rośnie. Pacjentom pomóc mogą nowe technologie

Kolejki do fizjoterapeutów coraz dłuższe, a zapotrzebowanie rośnie. Pacjentom pomóc mogą nowe technologie
Cyfrowy fizjoterapeuta pomoże pacjentom z dolegliwościami bólowymi pleców. Raccoon.Recovery to aplikacja, która wspomaga rehabilitację bez konieczności odwiedzania fizjoterapeuty i posiadania odpowie

Pepco dołączyło do Atrium Molo

Pepco dołączyło do Atrium Molo
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pepco dołączyło do Atrium MoloKategoria: Handel, BIZNESAtrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcęAtrium Molo wzbogaciło swoją ofertę

GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnect

GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnect
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnectKategoria: Giełda, BIZNESGenomtec SA, zajmująca się technologią medyczną jest na ostatniej prostej przed deb

Axpo koncentruje się na akumulatorach i wodorze

Axpo koncentruje się na akumulatorach i wodorze
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axpo koncentruje się na akumulatorach i wodorzeKategoria: , BIZNESAxpo ogłosiło utworzenie dwóch nowych obszarów działalności w grupie – w dziedzinie wo

Inwestycje w inteligentne i energooszczędne rozwiązania pozwalają miastom walczyć z galopującym wzrostem cen. Interesują się nimi także małe miejscowości

Inwestycje w inteligentne i energooszczędne rozwiązania pozwalają miastom walczyć z galopującym wzrostem cen. Interesują się nimi także małe miejscowości
Rosnące koszty energii skłaniają włodarzy polskich miast do przyspieszenia inwestycji w inteligentne i energooszczędne rozwiązania. Dzięki zmianie w oświetleniu czy uszczelnieniu systemów wodnych samorzą
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« sie    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.