Mierzący niespełna 130 cm robot humanoidalny Mirokai sprawdzi się w dostarczaniu leków i posiłków do łóżek pacjentów – przekonuje producent Enchanted Tools, który zaprezentował
Informacja prasowaWarszawa, 12.09.2017 r.Polskie firmy transportowe inwestują w bezpieczeństwo kierowcówPolscy przedsiębiorcy transportowi coraz chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania z zakresu IT, postrzegając je jako
Warszawa, 14.08.2018 r.Informacja prasowaRODO ukształtowało nowe stanowisko – inspektora ochrony danych (IOD), wzbudza ono wątpliwości i pytania dotyczące tego, kto może ubiegać się o pełnienie tej funkcji, a także kiedy
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20-lecie Grupy Murapol: 20 tys. sprzedanych mieszkań, unikatowy model biznesowyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOgólnopolski deweloper mieszkaniowy rozpoczyna trze
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczno�
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice KidsKategoria: Media i PR, BIZNESFirma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy e
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami…Kategoria: Praca, BIZNESMatki i córki rozmijają się w swoich marzeniach nt. przyszłych zawod
Start-up The SMART Tire Company we współpracy z naukowcami NASA opracowuje opony ze stopu innowacyjnego materiału z pamięcią kształtu. Opona rowerowa nie wymaga napełniania powietrzem. Ma być miękka
Grupa PGE opublikowała zgodne z wcześniejszymi szacunkami wyniki finansowe za I kwartał 2024 roku. Znacząco wzrosły w tym czasie nakłady inwestycyjne, których wysokość przekroczyła 2 mld zł. Dalszy rozw&oacu
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy rodzinne z MŚP przejdą sukcesję samoobsługowoKategoria: Firma, BIZNESAż 36% firm w Polsce jest wyraźnie rodzinnych i świadomych własnej tożsamości. I