Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.Kategoria: Konsument, BIZNESElectrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alides Polska nabył kolejną inwestycję w GdańskuKategoria: Nieruchomości, BIZNESDeweloper i inwestor z Gandawy nabył 25 lutego kompleks biurowy Waterside, o ł
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uwolnij się od kabli! Bezprzewodowe nowości od Natec – klawiatura Dolphin i myszKategoria: IT i technologie, BIZNESWygodne, praktyczne i trwałe – tego
Data publikacji: 2016-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak tworzyć ściany szczelinowe przy pomocy bloczków silikatowych?Kategoria: silikaty, ściany szczelinowe Ściana zewnętrzna budynku powinna stanowić bezpieczn�
Aplikacja stworzona przez szwedzkich naukowców pozwoli ocenić, jakie szanse na przeżycie 30 dni ma pacjent, u którego poza szpitalem wystąpiło zatrzymanie akcji serca. Model predykcyjny powstał na podstawi
Przemysł lotniczy potrzebuje materiału, który zastąpi drogi tytan i ciężki nikiel w produkcji części do silników. Kluczowe jest to, by mógł on być wykorzystywany w ekstremalnie wysokich tem
Pozyskiwanie energii wyłącznie ze źródeł zeroemisyjnych, neutralność klimatyczna w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku oraz osiągnięcie zamkniętego obiegu sprzętów elektronicznych przed ko
INFORMACJA PRASOWA26 sierpnia 2020Ericsson i UNICEF inicjują globalne partnerstwo na rzecz zapewnienia szkołom połączenia internetowegoTrzyletnia inicjatywa, mająca na celu zidentyfikowanie luk w dostępie do internetuw 35 kra
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.