Aktualizacja 25.10.2022 9:40Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także moc
Sztuczna inteligencja jest w stanie coraz lepiej imitować teksty pisane przez ludzi, a nawet tworzyć takie, które są łatwiejsze do zrozumienia – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Zuryskiego. Co istotne o
W pierwszych sześciu miesiącach br. wydatki inwestycyjne PGE zwiększyły się do poziomu 4,64 mld zł wobec 3,95 mld zł w analogicznym okresie rok wcześniej. Spółka podkreśla, że jest to odpowiedź na dynamicz
Warszawa, 19 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa Organizacje – niezależnie od swojej wielkości, zakresu działań i zasięgu terytorialnego – realizując swoje zadania przetwarzają dane osobowe. Są to np. informacje dotyczące
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Armac Z5: sprzęt elektroniczny pod ochronąKategoria: IT i technologie, BIZNESListwa przeciwprzepięciowa to jedno z bardziej niedocenianych urządzeń. Do czasu ni
Warszawa, 28.05.2018 r.Popularność faktoringu rośnie. Prawie 90% prowadzących firmę z sektora MŚP zna to pojęcie – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index cyklicznie przeprowadzanego przez Bibby Financial Services. Co dzies
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KASTELL dołącza do Polskiej Rady Centrów HandlowychKategoria: Nieruchomości, BIZNESFirma KASTELL, lider rynku Smart Cleaning, dołączyła do grona członków Po
Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwesto
Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno na rynku telewizyjnym, utrudniając realizację programów plenerowych oraz z udziałem gości zapraszanych do studia. W pokonaniu problemów wynikających z r
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm