Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Costa Coffee świętuje 50. urodzinyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESCosta Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niesp
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażowanie w jakość marki Herbalife NutritionKategoria: Firma, BIZNESBudowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemen
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Współpraca e-point SA z Google przy rozwoju polskiego e-commerceKategoria: IT i technologie, BIZNESDynamiczny rozwój e-commerce w Polsce Handel elektroniczny, czy
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TP-Link prezentuje nowe punkty dostępowe WiFi 6 z serii Omada EAPKategoria: IT i technologie, BIZNESCentralnie zarządzane punkty dostępowe z serii Omada EAP słu�
Branża farmaceutyczna wciąż przechodzi cyfrową transformację. Nadal jednak zostało wiele do zrobienia w kwestii bezpieczeństwa, bo niezwykle wrażliwe dane posiadane przez firmy farmaceutyczne są szczególnie narażone na kradz
Na dolegliwości związane z kręgosłupem cierpi nawet 85 proc. populacji. Z wyników badania stanu zdrowia Polaków przeprowadzonych przez GUS wynika, że choroby kręgosłupa stanowią drugą co do częstości
Połowa pacjentów z EGPA i HES, rzadkimi chorobami eozynofilowymi, umiera w ciągu trzech–pięciu lat od postawienia diagnozy, jeśli nie jest poddawana leczeniu. Standardowa terapia obejmuje leczenie
– Dzięki dotacjom UE pszczelarstwo w Polsce diametralnie zmieniło się na lepsze – mówi Stanisław Ból, wiceprezydent Polskiego Związku Pszczelarskiego. Jak wskazuje, unijne dofinansowania na przestrz
Coraz większy wpływ na decyzje zakupowe rodziców mają dzieci nie tylko w tak oczywistych kategoriach jak zabawki czy słodycze. Co ciekawe, 10 proc. najmłodszych domowników ma wpływ także na decyzję o&nb