92 proc. przedstawicieli pokolenia Z chce w zakupach korzystać z narzędzi rozszerzonej rzeczywistości. O atrakcyjności takiej formy prezentowania oferty świadczy możliwość większego zaangażowania odbiorców,
Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2020 r.InventionMed w 2019 pozyskał ponad 20 mln złotych dotacjiInventionMed, technologiczna spółka z branży medycznej w minionym roku pozyskała środkina rozwój swoich projektów o ł
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z kradzieżą i wykorzystaniem naszych da
Na Morzu Bałtyckim trwają zaawansowane przygotowania do budowy kilkunastu dużych farm wiatrowych, a kolejne są już w planach. To oznacza, że w nadchodzących latach skokowo wzrośnie zapotrzebowanie na kadry dla s
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
Temat bezpieczeństwa przeciwpożarowego aut elektrycznych powraca wraz z rosnącą popularnością zeroemisyjnych napędów. Narosło wokół niego wiele mitów, co może wynikać z braku powszechnej wiedz
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20-lecie Grupy Murapol: 20 tys. sprzedanych mieszkań, unikatowy model biznesowyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOgólnopolski deweloper mieszkaniowy rozpoczyna trze
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w ModerioKategoria: Media i PR, BIZNESSpecjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chińska podróż firmy RAFAMET S.A.Kategoria: Przemysł, BIZNESPierwszy kontakt z kulturą chińską był dla niejednego z nas sporym zaskoczeniem, ale też cennym
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie