Skip to content
piątek, 28 listopada, 2025
Latest:
  • Kolej towarowa w Polsce potrzebuje pilnego planu ratunkowego. W przeciwieństwie do przewozów pasażerskich traci na znaczeniu
  • Nadchodzą zmiany w świadectwach charakterystyki energetycznej budynków. Pojawią się w nich klasy energetyczne w formie liter
  • Pełne wykorzystanie potencjału AI może zwiększyć PKB Polski o 8 proc. do 2030 roku. Jedną z barier luka kompetencyjna u małych i średnich przedsiębiorców
  • Polska wśród najczęściej atakowanych cyfrowo krajów świata. Na cyberobronę trafiają rekordowe środki
  • Coraz większe zakupy e-konsumentów na zagranicznych platformach. UOKiK kontroluje bezpieczeństwo towarów trafiających do Polski
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe

meister r black friday

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel Black Friday Cyber Monday Reklama

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

2 listopada 202118 listopada 2021 rbg.pl
  • Wyraziste dekory i wszechstronność zastosowań – panele laminowane wineo 500 medium V2
  • Pochwała prostoty, czyli posesja w stylu modernistycznym
  • Jak zbudować silną markę online?
  • Porównywarki receptą na drożyznę?
  • AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE 20 października 2021
Ciekawe artykuły

Ochrona danych osobowych – czyli właściwie co?

Ochrona danych osobowych – czyli właściwie co?
Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r

Carefleet S.A. na 7. miejscu w Polsce w rankingu magazynu Forbes

Carefleet S.A. na 7. miejscu w Polsce w rankingu magazynu Forbes
Warszawa, 02.02.2017INFORMACJA PRASOWACarefleet S.A. na 7. miejscu w Polsce w rankingu magazynu ForbesJuż po raz czwarty Carefleet S.A. znalazł się w zestawieniu „Diamenty miesięcznika Forbes”, prestiżowym rankingu najdynam

Polacy nie potrafią walczyć z hejtem w internecie. Tylko co piąty użytkownik sieci staje w obronie atakowanej osoby

Polacy nie potrafią walczyć z hejtem w internecie. Tylko co piąty użytkownik sieci staje w obronie atakowanej osoby
Hejtu w internecie doświadczyło 37 proc. Polaków – wynika z badania IRCenter dla agencji Newseria. Cyberprzemoc jest jednak przede wszystkim obecna w życiu młodych użytkowników sieci. Wśr&

Polskie uczelnie mogą skorzystać na wielkich projektach morskich farm wiatrowych. Spółki z branży angażują się w kształcenie przyszłych kadr

Polskie uczelnie mogą skorzystać na wielkich projektach morskich farm wiatrowych. Spółki z branży angażują się w kształcenie przyszłych kadr
Zgodnie z rządowymi szacunkami do 2030 roku moc zainstalowana w morskich farmach wiatrowych na Bałtyku ma sięgnąć blisko 6 GW, a 10 lat później – nawet 11 GW. Offshore może być dla Polski szansą na

Rynek wózków widłowych po epidemii

Rynek wózków widłowych po epidemii
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek wózków widłowych po epidemiiKategoria: Transport, BIZNESPo związanym z epidemią spowolnieniu dynamiki wzrostu w 2020 r. analitycy przewidują, że rok 202

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie

Rośnie skala wykorzystywania seksualnego dzieci przez internet. Ofiarami padają nawet kilkulatkowie
Co sekundę w internecie udostępniane są co najmniej dwa obrazy lub filmy dotyczące przestępstw seksualnych na szkodę dzieci. 40 proc. z nich przedstawia dzieci poniżej 10 lat – wynika z danych Komisji Europ

Polscy naukowcy mają pomysł na ograniczenie strat ciepła w budynkach. Opracowali technologię termoizolacyjnych pokryć do szyb

Polscy naukowcy mają pomysł na ograniczenie strat ciepła w budynkach. Opracowali technologię termoizolacyjnych pokryć do szyb
Od 10 do 50 proc. ciepła w gospodarstwach domowych ucieka przez okna. Rozwiązaniem nie musi być ich wymiana, ale specjalna powłoka, która zwiększy termoizolacyjność szyby. Fizycy z Polskiej Akademii N

Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home

Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest isto

Polacy spędzają przed ekranami 10 godzin dziennie. Cierpią na tym ich oczy

Polacy spędzają przed ekranami 10 godzin dziennie. Cierpią na tym ich oczy
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy spędzają przed ekranami 10 godzin dziennie. Cierpią na tym ich oczyKategoria: Zdrowie, BIZNESStatystyczny Polak wpatruje się w świecące ekrany przez 10

Astell&Kern Kann Alpha

Astell&Kern Kann Alpha
Astell&KernKANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej w cyfrowym odtwarzaczu audio, przy jednoc
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« paź    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.