Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna ZaufaniaKategoria: Media i PR, BIZNESMagazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania.
Podczas gdy przewozy pasażerskie biją kolejne rekordy, rynek przewozów towarowych w Polsce notuje spadki. – Sytuacja na kolei towarowej zdecydowanie nie jest dobra, w najlepszym razie możemy mówi�
Inteligentne rozwiązania będą coraz mocniej widoczne w powierzchniach biurowych. Różnego typu aplikacje, systemy i sieci sensorów oraz algorytmy przetwarzające zbierane dane pozwalają łatwo zarządz
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piątkowska 103 – przestrzeń dla rodzinKategoria: Nieruchomości, BIZNESInwestycja Piątkowska 103 oferuje duże mieszkania zaprojektowane z myślą o rodzina
Budowa CPK i kolei dużych prędkości, a także kumulacja innych inwestycji kolejowych i drogowych stawia pod znakiem zapytania dostępność kruszyw. Problemem może się także okazać logistyka ich dostaw. 
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?Kategoria: , BIZNESObcokrajowcy w Polsce – czy będą przyjeżdżać do pracy w 2021 roku?
Rolnictwo i produkcja żywności, zwłaszcza mięsa, mocno się przyczyniają do zmian klimatu i degradacji środowiska. Ten sektor nie uniknie więc reform ukierunkowanych na zrównoważony rozwó
W Polsce sektor przemysłowych i wielkoskalowych, bateryjnych magazynów energii dopiero raczkuje. Coraz dynamiczniej rozwija się za to segment komercyjnych, przydomowych magazynów energii, będących uzupełni
Zastosowanie elektroterapii może skutecznie wspomagać leczenie ran w przebiegu cukrzycy. Dotychczas znane rozwiązania wymagały hospitalizacji. Amerykańscy naukowcy opracowali jednak innowacyjny bandaż elektryczny, dzięki k
Nieodczytywane miesiącami e-maile, wielogodzinne maratony na serwisach streamingowych, ładowanie telefonu czy laptopa niezgodnie z zaleceniami producenta – to niektóre przykłady zachowań konsumentów, kt&oa