– Dla Polski największym wyzwaniem jest w tej chwili rozwój sieci, który nadąża za rewolucją energetyczną w postaci szybkiego rozwoju fotowoltaiki, energetyki słonecznej, wiatrowej i mniej
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest isto
Jeden z największych graczy na rynku browarów – spółka Van Pur – chce mocniej rozwijać swoją innowacyjną działalność. Obok wewnętrznych prac nad innowacjami produktowymi i procesowymi w&nbs
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trwały, bezpieczny i energooszczędny – dom ze staliKategoria: Firma, BIZNESSolidna konstrukcja i co najważniejsze szybki czas realizacji – to główne cechy b
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EPEC inwestuje w wysokosprawną kogenerację – proekologiczny program inwestycyjnyKategoria: Energetyka, BIZNESMieszkańcy Elbląga zyskają ekologiczną energię
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast EdukontraKategoria: Rolnictwo, BIZNESDziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opuszc
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Szwajcaria jest postrzegana jako jeden z liderów innowacji, które mogą się przyczynić do transformacji energetycznej i osiągnięcia całkowitej neutralności klimatycznej w 2050 roku. Takie technologie, opracowane przez szwa
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: innogy ON AIR – nowy cykl podcastów o działaniach proekologicznych w biznesieKategoria: Firma, BIZNESinnogy ON AIR to nowy cykl podcastów który dotyczy inwesty
Badania pokazują, że mężczyźni z zapuszczoną brodą jako handlowcy mogą pomóc zwiększyć sprzedaż. Naukowcy przeprowadzili pięć badań, aby sprawdzić moc brody. Okazało się, że reklama na Facebooku z br