Skip to content
piątek, 12 grudnia, 2025
Latest:
  • Innowacje przyspieszą transformację energetyczną i walkę ze zmianą klimatu. Ich twórcy mogą liczyć na wsparcie
  • Trwają prace nad aktem sprawiedliwości cyfrowej. Nowe przepisy mają ograniczyć manipulacje w e-commerce i mediach społecznościowych
  • Jeden zakaz może uderzyć w tysiące polskich gospodarstw. Plantatorzy tytoniu alarmują
  • Kolejowe przejścia graniczne na wschodzie kraju wymagają modernizacji. W planach szereg inwestycji na granicy z Ukrainą
  • Cyberataki i dezinformacja nabierają na sile w całej UE. Dodatkowe narzędzia w walce z tymi zjawiskami to konieczność
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe

outsourcing polega na

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 rbg.pl
  • Ocet Kielecki – niezastąpiony w kuchni
  • 30 rzeczy, które zepsują rozmowę rekrutacyjną
  • Polak jest i chce być przedsiębiorczy
  • Polacy w internecie pokochali smart shopping, czyli trendy branży e-commerce w 2022 roku
  • Wakacyjne prezenty od Visa tylko w sklepach Carrefour
Ciekawe artykuły

Seniorzy mogą wykazywać takie same funkcje poznawcze jak studenci. Kluczem jest systematyczne uczenie się nowych umiejętności

Seniorzy mogą wykazywać takie same funkcje poznawcze jak studenci. Kluczem jest systematyczne uczenie się nowych umiejętności
Uczenie się przez całe życie przynosi długoterminowe korzyści dla funkcji poznawczych u seniorów – dowiedli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Wykazali ponadto, że uczenie się nowych umiejętn

Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?

Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�

Co roku z powodu zderzeń z turbinami wiatrowymi ginie nawet pół miliona ptaków i blisko dwa razy tyle nietoperzy. Polacy mają rozwiązanie, jak to zmienić

Co roku z powodu zderzeń z turbinami wiatrowymi ginie nawet pół miliona ptaków i blisko dwa razy tyle nietoperzy. Polacy mają rozwiązanie, jak to zmienić
Według szacunków US Fish and Wildlife Service każdego roku na farmach wiatrowych ginie 140–500 tys. ptaków. Turbiny wiatrowe są też jedną z głównych przyczyn masowej śmiertelności nietoperzy &nd

Polskie miasta walczą o czystsze powietrze. Na razie jednak plasują się daleko w rankingach pod względem współdzielonego i zielonego transportu

Polskie miasta walczą o czystsze powietrze. Na razie jednak plasują się daleko w rankingach pod względem współdzielonego i zielonego transportu
Emisja gazów cieplarnianych z transportu w 70 proc. pochodzi z transportu drogowego. Tymczasem Polska ma jeden z najwyższych wskaźników motoryzacji w Europie. Zmienić to mogłaby większa dost

Narażenie niemowlaków na hałas może mieć poważne skutki zdrowotne w ich dorosłym życiu. Kluczowe znaczenie ma ograniczenie szkodliwych dźwięków na oddziałach szpitalnych

Narażenie niemowlaków na hałas może mieć poważne skutki zdrowotne w ich dorosłym życiu. Kluczowe znaczenie ma ograniczenie szkodliwych dźwięków na oddziałach szpitalnych
Nadmierny hałas w otoczeniu najmłodszych pacjentów może być dla nich czynnikiem stresującym i mieć istotny wpływ na ich zdrowie i rozwój – alarmują eksperci. To nie tylko wskaz&oacu

Branża noclegowa w pandemii postawiła na obecność w sieci. Liczba wdrożeń cyfrowych narzędzi do rezerwacji wzrosła o ponad połowę

Branża noclegowa w pandemii postawiła na obecność w sieci. Liczba wdrożeń cyfrowych narzędzi do rezerwacji wzrosła o ponad połowę
W sprzedaży ofert hotelowych i noclegowych już od kilku lat zachodzi rewolucja. Z rynku praktycznie zniknęły tabele z cenami i formularze zapytaniowe, a zastąpiły je intuicyjne cyfrowe systemy

Coraz więcej młodych ludzi chce zostać rzecznikiem patentowym. Trwa nabór na aplikację rzecznikowską

Coraz więcej młodych ludzi chce zostać rzecznikiem patentowym. Trwa nabór na aplikację rzecznikowską
Do 13 września trwa nabór na aplikację rzecznikowską. To trzyletni proces uzyskiwania kwalifikacji, które pozwalają potem profesjonalnie zajmować się ochroną praw własności przemysłowej, czyli m.in. wynalazk&oa

Shell chce mieć największą na świecie sieć ładowarek do aut elektrycznych. Koncern stawia także na LNG i rozwijanie oferty konsumpcyjnej dla klientów

Shell chce mieć największą na świecie sieć ładowarek do aut elektrycznych. Koncern stawia także na LNG i rozwijanie oferty konsumpcyjnej dla klientów
Do 2035 roku Shell zamierza ograniczyć ślad węglowy netto swoich produktów energetycznych o 30 proc., a do 2050 roku zredukować go o 65 proc. Jednocześnie celem koncernu jest stanie się biznesem energetycznym o&

Opakowanie kluczem do serc klientów

Opakowanie kluczem do serc klientów
Opakowanie kluczem do serc klientówWarszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wy

Nowe technologie podstawą w reformowaniu administracji. Będą też kluczowe w procesie deregulacji

Nowe technologie podstawą w reformowaniu administracji. Będą też kluczowe w procesie deregulacji
Nowoczesne technologie są katalizatorem wszelkich zmian, także w zakresie deregulacji. Coraz więcej państw, korzystając z dostępności innowacyjnych rozwiązań, reformuje administrację. W Polsce przejawem rewolucji t
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.