W ciÄ…gu nastÄ™pnych lat zagrożenia hybrydowe bÄ™dÄ… rosÅ‚y pod wzglÄ™dem zÅ‚ożonoÅ›ci, intensywnoÅ›ci i zasiÄ™gu. Dezinformacja, cyberataki, dziaÅ‚alność wywrotowa, konflikty na niskim szczeblu zostanÄ… zaostrzone przez 
Z koÅ„cem lipca br. po polskich drogach jeździÅ‚o 70 579 samochodów osobowych i użytkowych o napÄ™dzie caÅ‚kowicie elektrycznym (BEV) – wynika z danych Polskiego ZwiÄ…zku PrzemysÅ‚u Motoryzacyjnego oraz&n
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PANASONIC UDOSKONALA DOŚWIADCZENIA FANÓW E-SPORTUKategoria: IT i technologie, BIZNESNajnowsza aktualizacja projektora PT-RQ35K firmy Panasonic zapewnia jeszcze lep
PGE jako pierwsza grupa energetyczna przedstawiÅ‚a ambitny plan transformacji bez aktywów wÄ™glowych. Zgodnie z nowÄ… strategiÄ… w ciÄ…gu kolejnych siedmiu lat spóÅ‚ka odejdzie od wÄ™gla kamiennego w produ
WedÅ‚ug danych CCS Insight w ubiegÅ‚ym roku rynek wearables iloÅ›ciowo urósÅ‚ o 20 proc. i nic nie wskazuje na to, aby branża miaÅ‚a wyhamować. WrÄ™cz przeciwnie – po smartwatche i trackery siÄ™
Zdaniem ekspertów istnieje wysokie prawdopodobieÅ„stwo, że w ciÄ…gu najbliższych 50 lat wystÄ…pi kolejna epidemia podobna do COVID-19. W walce z ciężkimi chorobami może pomóc nanotechnologia. W przeciwieÅ„
Od 30 grudnia tego roku zacznie w Polsce obowiÄ…zywać unijne rozporzÄ…dzenie EUDR. Firmy, które zostanÄ… nim objÄ™te, bÄ™dÄ… musiaÅ‚y wykazać, że ich produkty – jak soja, woÅ‚owina, kawa, kakao, a p
Niezwykle skuteczne w leczeniu przewlekÅ‚ych chorób przeciwciaÅ‚a monoklonalne można produkować w dużo mniej kosztowny niż dotychczas sposób. DziÄ™ki oczyszczaniu biaÅ‚ek w procesie wytrÄ…cania bÄ™dzie
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowy w zimowej aurze i z postępami pracKategoria: Nieruchomości, BIZNESTegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy takie
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup