Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wykorzystał okres pandemii do dalszej cyfryzacji. Obecnie to jeden z najbardziej zdigitalizowanych urzędów w Polsce. W sposób całkowicie automatyczny obsługiwane są wniosk
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek pierwotny czy wtórny – na którym zawieranych jest więcej transakcji?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESW naszym kraju prawdopodobnie powszechne jest przekon
– Powinno się wprowadzić rozwiązania, które będą dawały klientowi w jakimś okresie stabilność kosztów, które będzie ponosił przy używaniu pomp ciepła, i to na pewno bardziej i szy
materiał prasowy11 września 2019Służby kontrolne UE będą sprawdzać menedżerów transportuZarządzający transportem jako figurant z certyfikatem kompetencji zawodowych? To już nie jest takie proste. Dużo łatwiej o utratę
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym &nda
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kaczmarski Inkasso z prostą windykacją online dla klientów szybkafaktura.plKategoria: Firma, BIZNESMałe i średnie przedsiębiorstwa w ciągu miesiąca wystawiaj
EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościami – Informacja prasowaINFORMACJA PRASOWA9 czerwca 2022 r.EVO Collect od eService – wygodne zarządzanie należnościamiLider polskiego rynku akceptacji
Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i bry
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debata: Polski system opieki zdrowotnej – wyzwania i szanseKategoria: Zdrowie, BIZNESGrupa BFF Banking Group z okazji publikacji 2. edycji raportu "Challe