Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażowanie w jakość marki Herbalife NutritionKategoria: Firma, BIZNESBudowanie trwałych relacji z Partnerami i ich klientami opiera się na podstawowym elemen
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smaczek za siad czyli jak i kiedy stosować przysmaki dla psów?Kategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPrzysmaki po to właśnie powstały – by umilać życie zwie
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca twarz pandemiiKategoria: Praca, BIZNESPraca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobietO tym, że pandemia COVID-19 znacznie bardziej negaty
Zaburzenia płodności to problem globalny, który dotyka coraz więcej osób na całym świecie. Liczba zmagających się z tym zjawiskiem par w ciągu 20 lat wzrosła o prawie 1/5. Wielu naukowców b
INFORMACJA PRASOWA.Warszawa, lipiec 2021Jaką rolę spełniają firmy content marketingowe w tworzeniu treści oraz strategii rozpoznawalności marki? W dzisiejszych czasach, kluczem do sprzedaży produktów i usług są treści ora
Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozost
Polska produkcja ciepła jest najbardziej w Europie uzależniona od węgla – ciepłownie systemowe spalają co roku ok. 14,5 mln t tego surowca. Dlatego w najbliższych latach ten sektor nieuchronnie czeka transformacj
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Analiza energetyczna położenia prosumenta w Polsce – tak wygląda początek 2021Kategoria: Energetyka, BIZNESProsumenci wyczekują informacji dotyczących progra
Eksperci biją na alarm, że mimo niskiego bezrobocia w Polsce brakuje rąk do pracy w praktycznie każdej dziedzinie gospodarki. W 2022 roku w naszym kraju było nieco ponad 22 mln osób w wieku produkcyjnym
Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać ko