Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów ArhelanKategoria: Handel, BIZNESEurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której
Muzyka może pomóc w nauce matematyki, zwłaszcza w początkowych etapach edukacji. Do takiego wniosku doszli tureccy naukowcy, którzy dokonali metaanalizy publikacji na ten temat z okresu ostatnich niemal
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Domowe assistance. Najczęstsze interwencje w 2020 rokuKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESO 34% wzrosła liczba interwencji domowego assistance w 2020 roku – podsumow
– Brakuje nam śmiałości i wizji w kwestii cyfryzacji polskiej energetyki. Kilkanaście lat temu byliśmy w tym procesie zaawansowani, ale straciliśmy tę przewagę, którą mieliśmy na początku &n
Odnoszący sukcesy migranci są bardziej skłonni zgłaszać dyskryminację niż inni – wynika z badania naukowców z Uniwersytetu Kopenhaskiego. Jak wyjaśnia jego współautor, prof. Merlin Schaeffer, wyn
W Polsce powstał najgłębszy basen na świecie. Poziom trudności tej budowy można porównać do budowy metra. Basen ma 45 metrów głębokości i 8 tys. m3 wody. Mogą w nim trenować płetwonurkowie, kt&oacu
Informacja prasowa19/09/2019Domeny.pl: strony z certyfikatem EV prawie nigdy nie są wykorzystywane do kradzieży danychCertyfikat EV – prosty sposób na ograniczenie phishingu Według raportu WebRoot codzien
Szwajcaria jest postrzegana jako jeden z liderów innowacji, które mogą się przyczynić do transformacji energetycznej i osiągnięcia całkowitej neutralności klimatycznej w 2050 roku. Takie technologie, opracowane przez szwa
Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracownikówPandemia COVID-19 spowodowała, że prawie dwie trzecie firm przeniosło połowę lub więcej swoich pracowników do pracy zdalnej – wynika z badania przeprowadzoneg
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup