Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport: Trendy w bankowości na 2021 rokKategoria: Bankowość, BIZNESRaport: Trendy w bankowości na 2021 rokRaport: Trendy w bankowości na 2021 rokW usługach
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do manipulowania ludźmi przyjmuje namacalną postać, jak deepfake, ale może się odbywać także dużo subtelniej, na przykład poprzez podsuwanie odpowiednich treści w wyszukiwarce.
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pom&oacut
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy na rynku pracy 2021 w obszarze rekrutacji stałychKategoria: Praca, BIZNESPandemia COVID-19 wywołała globalny kryzys i spowodowała znaczące zmiany na rynk
Światowy rynek paliw w ostatnich trzech latach znalazł się pod ogromną presją nieprzewidywalnych czynników, przede wszystkim pandemii i wojny w Ukrainie, której destabilizujący wpływ na ceny i
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNESOpłata od „małpek” przyczyniła się do wzro
Inteligentne miasta wykorzystują duże zbiory danych do podejmowania decyzji, a gigantyczny rozwój internetu rzeczy w motoryzacji umożliwia zbieranie i przekazywanie takich danych. To właśnie transport jest gł&oa
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA umacnia stosunki gospodarcze z KazachstanemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPodczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wyniki sprzedaży Idea Getin Leasing w 2020 r.Kategoria: Finanse, BIZNESW 2020 r. polskie spółki leasingowe sfinansowały inwestycje o łącznej wartości 70
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy rodzinne z MŚP przejdą sukcesję samoobsługowoKategoria: Firma, BIZNESAż 36% firm w Polsce jest wyraźnie rodzinnych i świadomych własnej tożsamości. I