Działania wojenne w Ukrainie spowodowane agresją Rosji uniemożliwiają przedsiębiorcom prowadzenie biznesu na terenie kraju. Już niedługo obywatele Ukrainy będą mogli kontynuować działalność w Polsce, a w za
Od niemal 30 lat technologia mRNA jest rozwijana pod kątem terapeutycznym. Za przełom można uznać opracowanie dwóch pierwszych szczepionek przeciw COVID-19, co zdaniem prof. dr hab. Jacka Jemielitego było możliwe w t
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-WschodniejKategoria: Transport, BIZNESCEVA Logistics otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w W
Powtarzające się z każdym rokiem upały i brak opadów obniżają poziom wody w polskich rzekach, co prowadzi do ich wysychania. W kolejnych latach sytuacja ma się tylko pogarszać. – W scenariuszu, w&nb
Biuro w … plenerze? Czemu nie!Stworzenie biura sprzyjającego dobremu zdrowiu leży w szczególności po stronie pracodawcy, ale obecnie, mając często możliwość pracy zdalnej, nie pozostajemy bez wpływu na to, gdzie i w jakiej
Krajowe sieci elektroenergetyczne potrzebują dużych inwestycji. To nie tylko kwestia modernizacji przestarzałych sieci, lecz także rozbudowy, którą wymuszają w szybkim tempie przyrastające odnawialne źró
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rafał Kus – nowy Dyrektor ds. Rozwoju DecoroomKategoria: Nieruchomości, BIZNESO tym, dlaczego przy wykończeniu nieruchomości warto skorzystać z usług doświa
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderw
Kapsułka do połykania, wyposażona w kamerę, umożliwi wykonanie badania obrazowego od wewnątrz w całym układzie pokarmowym. Technologia, choć pierwotnie projektowana dla ludzi, ma szansę najpierw zostać wdroż
Coraz więcej firm dostrzega, że skuteczna obsługa klienta nie sprowadza się już tylko do odbierania połączeń i „załatwienia” sprawy. Marka ma być dostępna, responsywna i rozumieć potrzeby klienta