Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #StopAm171 – przeciw cenzurze roślinnych zamienników nabiałuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES94 organizacje wzywają Komisję Europejską do odrzuceni
Do 2025 roku wirtualna rzeczywistość wzbogaci się o doznania zmysłów takich jak węch czy smak. Do 2030 roku prześlemy cyfrowo myśli – planuje firma Ericsson. Już dziś Facebook inwestuje w stworzenie met
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war
Vertiv rozbudowuje program dla partnerów handlowych i ofertę produktowąWarszawa, 16.05.2019 – Firma Vertiv zaprezentowała zasady nowego Programu Partnerskiego Vertiv (Vertiv Partner Program, VPP). Główne zmiany objęły trzy o
Luki w wiedzy biznesowej, brak doświadczenia i dopracowanego pomysłu na biznes, trudności w nawiązywaniu pierwszych kontaktów i pozyskiwaniu kapitału – to jedne z najczęstszych problem&oacut
Aktualizacja 25.10.2022 9:40Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także moc
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNESOd początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logist
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być auto