Między 2017 a 2020 rokiem rynek pomp ciepła urósł pięciokrotnie, a tegoroczne wyniki są o 100 proc. lepsze niż ubiegłoroczne. Montaż tego rodzaju ogrzewania i chłodzenia domów zwykle towarzyszy inwesty
Osoby regularnie podejmujące aktywność fizyczną dużo lepiej śpią – wynika z wieloletniej analizy przeprowadzonej przez naukowców z Uniwersytetu w Reykjaviku. Typ i stopień trudności ćwic
Jeszcze kilka lat temu rokowania w SMA były niekorzystne. Zmieniło je uruchomienie w styczniu 2019 roku modelowego programu lekowego B.102, w którym pacjenci otrzymali pierwszą na świecie terapię – nus
Według Instytutu Badań Strukturalnych w Polsce ubóstwo energetyczne dotyka ok. 1,5 mln gospodarstw domowych. Statystyki pokazują, że jest to również kobiecy problem – prawie co czwarte z tych gospoda
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologie smart oczami użytkownikówKategoria: IT i technologie, BIZNESTechnologie smart oczami użytkownikówUrządzenia smart stają się nieodzownymi element
Data publikacji: 2017-08-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Posesja dla zmotoryzowanych – jak stworzyć wygodny podjazd?Kategoria: Libet W większości współczesnych rodzin przynajmniej jeden z domowników posiada własny
Postęp technologiczny w dziedzinie e-zdrowia mógłby być dużo dynamiczniejszy, gdyby prawo nadążało za innowacjami, oceniają eksperci branży. Choć sztuczna inteligencja coraz skuteczniej radzi sobie z diagnoz
W Zabrzu swoją działalność rozpoczęło Europejskie Centrum Innowacyjnych Technologii dla Zdrowia (European HealthTech Innovation Center – EHTIC). Inwestycja warta 110 mln zł to jeden z najnowocześniejszych w&nbs
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20.02.2020ZMIANY W ZASTOSOWANIU STAWKI 0% DLAWEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓWOd stycznia 2020 zaczęły obowiązywać nowe regulacje prawne dotyczące wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów. Gł�
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup