Wiadomości branżowe

Conceptshop.pl ? ubrania z pracowni młodych projektantów

Conceptshop.pl ? ubrania z pracowni młodych projektantów
Wystartował kluczowy projekt e-commerce Wirtualnej Polski – conceptshop.pl. Unikalna oferta prezentowana przez projektantów i prosty model zakupowy mają przyciągnąć do serwisu zwłaszcza stawiające na indywidualizm kobiety. WP.PL konsekwentnie realizuje nową strategię e-commerce. Ruszył kolejny z zapowiadanych przez spółkę projektów – conceptshop.pl, czyli platforma sprzedaży ubrań z pracowni młodych projektantów. Serwis dedykowany jest kobietom, które cenią własny styl. Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl został Łukasz Jemioł, ulubiony projektant polskich gwiazd. Twarzą serwisu jest Alicja Zielasko (Alice Point), popularna blogerka modowa.Z pracowni młodych projektantów

Wystartował kluczowy projekt e-commerce Wirtualnej Polski – conceptshop.pl. Unikalna oferta prezentowana przez projektantów i prosty model zakupowy mają przyciągnąć do serwisu zwłaszcza stawiające na indywidualizm kobiety.


WP.PL konsekwentnie realizuje nową strategię e-commerce. Ruszył kolejny z zapowiadanych przez spółkę projektów – conceptshop.pl, czyli platforma sprzedaży ubrań z pracowni młodych projektantów. Serwis dedykowany jest kobietom, które cenią własny styl. Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl został Łukasz Jemioł, ulubiony projektant polskich gwiazd. Twarzą serwisu jest Alicja Zielasko (Alice Point), popularna blogerka modowa.

Z pracowni młodych projektantów
Conceptshop.pl umożliwia zakup unikatowych ubrań, dodatków i biżuterii autorstwa młodych, utalentowanych polskich twórców. Jego wizytówką są oryginalne fasony oraz wyjątkowa oferta, eksponowana w serwisie nieraz w chwilę po wyjściu z pracowni projektanta. Na starcie w sprzedaży znalazło się blisko 700 różnorodnych produktów sygnowanych przez ponad 90 marek – w tym m.in. Blessus, Joanna Hawrot, Loft37, Madox oraz MISBHV. Prezentowane towary zakupić można przez 7, 14 lub 28 dni. Kolekcji będzie systematycznie przybywać, witryna jest bowiem na bieżąco uzupełniana przez samych projektantów. By ułatwić klientkom wyszukanie i dopasowanie stroju, bądź dodatków conceptshop.pl oddaje do ich dyspozycji specjalne filtry (m.in. typ sylwetki, rozmiar biżuterii).

Nasza strategia e-commerce zakłada łączenie producentów, którym rynek internetowy nie poświęcał dotąd należytej uwagi, z potencjalnymi odbiorcami ich wyrobów. Conceptshop.pl idealnie wpisuje się w te założenia. W uruchomionej właśnie platformie powiązaliśmy ze sobą młodych, zdolnych twórców, internetowy kanał sprzedaży oraz ceniące niezależny styl kobiety – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. – Wierzymy, że będzie to biznesowa mieszanka wybuchowa.Polki szukają nowych możliwości, stawiają na indywidualizm, cenią jakość i coraz chętniej kupują w Sieci. Polscy twórcy zaś wielokrotnie udowodnili, że mają wyobraźnię i talent, a ich propozycje potrafią być nie tylko unikatowe i dobrej jakości, ale też przystępne cenowo. Po prostu nie mogliśmy nie wykorzystać tego potencjału – dodaje.

A to już wiesz?  Sensacyjne wyniki Koszyka Wirtualnej Polski

WP.PL stworzyła kompleksową platformę sprzedaży o dużym zasięgu. Dzięki niej projektanci dotrą ze swoimi pracami do rzeszy klientów – ku satysfakcji każdej ze stron – otrzymując przy tym m.in. wsparcie promocyjne.

Platforma przyjazna projektantom
Konstrukcja platformy e-commerce Wirtualnej Polski jest niezwykle przyjazna młodym kreatorom. WP.PL przygotowało narzędzia, które ułatwiają im samodzielną prezentację oraz sprzedaż produktów. W łatwy sposób nie tylko utworzą oni swój profil w conceptshop.pl, ale też wystawią, opiszą i wycenią swoje projekty. Produkt powstawał w ścisłej współpracy i w konsultacjach z partnerami biznesowymi portalu.

Udało nam się stworzyć serwis z łatwą nawigacją, prostym modelem rozliczeń oraz przejrzystymi zasadami współpracy – podkreśla Aneta Zawiślak, Kierownik Działu E-commerce w Wirtualnej Polsce. – Conceptshop.pl od razu wzbudził duże zainteresowanie projektantów. Nic dziwnego. Jako pierwszy duży portal internetowy w kraju będziemy promować twórców i ich produkty na szeroką skalę, z wykorzystaniem narzędzi reklamowych oraz ze wsparciem redakcyjnym – dodaje.

Conceptshop.pl w serwisie kobieta.wp.pl
Conceptshop.pl jest aktywnie wspierany przez witrynę kobieta.wp.pl, na której stronach promowani są za równo młodzi kreatorzy, jak i ich kolekcje. – Conceptshop.pl zagospodarowuje niszę na rynku i jednocześnie wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentek, które stają się coraz bardziej wymagające i chętnie podkreślają modową odrębność – mówi Estera Gabczenko, Kierownik Działu Styl Życia w Wirtualnej Polsce. – Postaramy się pokazać im, jak wielkie mają możliwości, udowadniając przy tym, że ubrania od projektantów nie muszą być ani trudno dostępne, ani bajońsko drogie.

Łukasz Jemioł i Alice Point z conceptshop.pl
Ambasadorem Młodych Twórców Conceptshop.pl jest ulubiony projektant polskich gwiazd – Łukasz Jemioł. Twarzą serwisu została natomiast trendsetterka, jedna z najbardziej znanych blogerek modowych w naszym kraju – Alicja Zielasko (Alice Point). Obydwoje wezmą udział w kampanii reklamowej serwisu.

A to już wiesz?  O metalach po raz trzeci i w światowym gronie

Więcej informacji:
conceptshop.pl
kobieta.wp.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy