Wiadomości branżowe

Grupa Nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów

Grupa Nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów
Grupa Nokaut zaproponuje e-sklepom nowe, korzystniejsze warunki współpracy, oparte na prowizji od sprzedaży. Zamierza też inwestować w technologie oraz w kolejne umowy partnerskie. Porównywarka cen Nokaut.pl od marca 2012 utrzymuje wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w kategorii serwisów e-commerce.Najnowsze badania Megapanel [1] potwierdzają wysokie miejsca wyników wyszukiwania porównywarki cen Nokaut.pl w kategorii serwisów e-commerce. W marcu 2012 Nokaut.pl zanotował 2,62 mln użytkowników, czyli o 140% więcej niż miesiąc wcześniej, co daje trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce. Porównywarka bardzo szybko powróciła na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google po lutowym wprowadzeniu filtrów, natomiast najnowsze – majowe stosowanie filtrów przez Google w żaden sposób nie dotknęło wyników wyszukiwania Nokaut.pl.Zgodnie z zapowiedziami, podjęliśmy intensywne prace, których celem jest stworzenie platformy handlowej działającej w formule “one click buy”, odpowiadającej obecnym ale przede wszystkim przyszłym, aktywnie zmieniającym się potrzebom internetowych Sprzedawców oraz ich Klientów, a naszych Użytkowników – mówi Wojciech

Grupa Nokaut zaproponuje e-sklepom nowe, korzystniejsze warunki współpracy, oparte na prowizji od sprzedaży. Zamierza też inwestować w technologie oraz w kolejne umowy partnerskie. Porównywarka cen Nokaut.pl od marca 2012 utrzymuje wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w kategorii serwisów e-commerce.

Najnowsze badania Megapanel [1] potwierdzają wysokie miejsca wyników wyszukiwania porównywarki cen Nokaut.pl w kategorii serwisów e-commerce. W marcu 2012 Nokaut.pl zanotował 2,62 mln użytkowników, czyli o 140% więcej niż miesiąc wcześniej, co daje trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce. Porównywarka bardzo szybko powróciła na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google po lutowym wprowadzeniu filtrów, natomiast najnowsze – majowe stosowanie filtrów przez Google w żaden sposób nie dotknęło wyników wyszukiwania Nokaut.pl.

Zgodnie z zapowiedziami, podjęliśmy intensywne prace, których celem jest stworzenie platformy handlowej działającej w formule “one click buy”, odpowiadającej obecnym ale przede wszystkim przyszłym, aktywnie zmieniającym się potrzebom internetowych Sprzedawców oraz ich Klientów, a naszych Użytkowników – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl.

Jak zapowiada Prezes, w pierwszym etapie realizacji tego planu Nokaut zamierza przedstawić partnerom alternatywną propozycję współpracy, w której rozliczenia pomiędzy sklepem a porównywarką oparte są na prowizji od sprzedaży.

Tworzone przez Grupę projekty mają na celu nie tylko ułatwienie procesu robienia szybkich i tanich zakupów. W naszej ocenie opłaty i prowizje, które zmuszeni są dzisiaj płacić dziesiątki tysięcy sprzedawców w popularnych serwisach aukcyjnych są na zbyt wysokim poziomie. Chcemy, by nasza oferta i rozwiązania przyczyniły się do jeszcze szybszego rozwoju polskiego rynku e-commerce, którego wartość w tym roku z pewnością przekroczy  już 20 mld zł – mówi Wojciech Czernecki.

Spółka zapowiada, że rok 2012 traktuje jako czas wzmożonej pracy, rozwijania aktualnych projektów oraz nowych inwestycji. Prace odbywają się równolegle nad wieloma projektami dedykowanymi tak sklepom jak i ich klientom. W I kwartale 2012 Grupa Nokaut podpisała strategiczne umowy z portalem Gazeta.pl i Wirtualna Polska, dzięki którym zwiększy grono użytkowników Nokaut.pl.

A to już wiesz?  Grupa Allegro nawiązała współpracę z Wydawnictwami Szkolnymi i Pedagogicznymi (WSiP)

Wzmocniliśmy i poszerzyliśmy nasz zespół. Nasze szeregi zasiliło w ostatnim czasie kilka eksponowanych osób, dedykowanych między innymi działalności operacyjnej Grupy, zapewnieniu najwyższej jakości ruchu dla porównywarki czy stworzeniu systemu obsługi transakcji. Wszyscy posiadają wieloletnie doświadczenie w swoich obszarach, które uzyskali pracując wcześniej dla Grupy Allegro, Ceneo oraz PayU. Dzięki nowym specjalistom możliwe będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju Spółki równolegle w kilku – dotychczasowych i nowych – obszarach naszej działalności – dodaje Czernecki.

Sklepy zainteresowane nowymi, bardziej opłacalnymi dla nich zasadami rozliczeń, już teraz mogą zgłaszać Nokautowi swoje zainteresowanie poprzez specjalnie przygotowany w tym celu adres mailowy platforma@nokaut.pl.

Grupa Nokaut

Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen. Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce:

• Porównywarka cen Nokaut.pl – kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line (a także: hotele.nokaut.pl, loty.nokaut.pl)

• Zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl

•   Sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni)

 

Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.


[1]  Megapanel Gemius / PBI, marzec 2012

Źródło Grupa Nokaut S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy