Z początkiem października rusza nowa odsłona sklepu internetowego Reader’s Digest. Wydawnictwo przygotowało rozszerzoną ofertę, stworzyło nowe działy zakupowe, odmieniło wygląd sklepu oraz ułatwiło jego obsługę. Dzięki wprowadzonym udoskonaleniom robienie zakupów on-line będzie teraz jeszcze szybsze, prostsze i przyjemniejsze.
Klienci sklepu internetowego Reader’s Digest będą pozytywnie zaskoczeni jego nową, ulepszoną odsłoną. Wydawnictwo postanowiło rozszerzyć ofertę i od października na kupujących czekać będą nie tylko książki i magazyny, ale także nowe działy zakupowe, tj.: „Nauka języków”, „Dla domu”, „Muzyka”, „Zdrowie i uroda”. Innowatorską propozycją jest również dział „Prezenty”, gdzie będzie można skorzystać z oryginalnych pomysłów wydawnictwa i sprawić bliskiej osobie przyjemność.
Oprócz nowej oferty, wydawnictwo zadbało również o to, by obsługa sklepu była łatwiejsza
i przyjemniejsza niż dotychczas. W tym celu zmieniono jego stylistykę – na bardziej przejrzystą, a także wyposażono w intuicyjną nawigację ułatwiającą poruszanie się po stronie.
Reader’s Digest odmienił także sposób robienia zakupów. Teraz, aby dokonać zakupu wystarczy zarejestrować się na stronie sklepu. Konto użytkownika będzie zawierało historię transakcji, a także możliwość śledzenia statusu przesyłki.
Witryna sklepu znajduje się pod adresem: http://sklep.digest.com.pl