Skip to content
sobota, 7 czerwca, 2025
Latest:
  • Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
  • Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier
  • Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE
  • Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad
  • Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]
Przejmij scenę razem z Rockstar

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 rbg.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.rbg.pl/biz/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.rbg.pl/biz/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink de gewinnspiel #rockstar energy drink fruit punch #rockstar energy drink pepsico #rockstar energy drink juiced #rockstar energy drink instagram #rockstar energy drink t shirts
  • ← Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok
  • Biodruk zrewolucjonizuje medycynę. Już niedługo będzie można w ten sposób tworzyć narządy do przeszczepów →
Ciekawe artykuły

Budowy w zimowej aurze i z postępami prac

Budowy w zimowej aurze i z postępami prac
Tegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy takie okoliczności wpłynęły na realizację inwestycji budowlanych w Poznaniu i okolicach? Zaglądamy na place budów, by sprawdzić postępy prac.

Pandemia uwypukliła braki kształcenia zawodowego w Polsce. Na rynku brakuje pracowników dla wysoko rozwiniętego przemysłu

Pandemia uwypukliła braki kształcenia zawodowego w Polsce. Na rynku brakuje pracowników dla wysoko rozwiniętego przemysłu
Wywołane przez pandemię przyspieszenie cyfryzacji w przemyśle obnażyło głębokie niedopasowanie polskiego rynku pracowników do potrzeb pracodawców. Zarządzający firmami narzekają na brak rąk do pracy,

Rośnie zapotrzebowanie na kadry przy projektowaniu, budowie i nadzorowaniu morskich farm wiatrowych na Bałtyku. Potrzeba będzie ponad 70 tys. specjalistów

Rośnie zapotrzebowanie na kadry przy projektowaniu, budowie i nadzorowaniu morskich farm wiatrowych na Bałtyku. Potrzeba będzie ponad 70 tys. specjalistów
Na Morzu Bałtyckim trwają zaawansowane przygotowania do budowy kilkunastu dużych farm wiatrowych, a kolejne są już w planach. To oznacza, że w nadchodzących latach skokowo wzrośnie zapotrzebowanie na kadry dla s

Rośnie liczba użytkowników aplikacji walczących z marnowaniem żywności. Na zainteresowanie mocno wpłynął wzrost cen

Rośnie liczba użytkowników aplikacji walczących z marnowaniem żywności. Na zainteresowanie mocno wpłynął wzrost cen
W Polsce wciąż na śmietnik trafia niemal 5 mln t jedzenia rocznie. Ponad połowa Polaków źle gospodaruje produktami spożywczymi, ale wraz z dynamicznym wzrostem cen żywności rośnie też potrzeba ograniczenia tego z

70 proc. chorych na stwardnienie rozsiane pracuje, a jakość ich życia jest coraz lepsza. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do nowoczesnego leczenia

70 proc. chorych na stwardnienie rozsiane pracuje, a jakość ich życia jest coraz lepsza. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do nowoczesnego leczenia
Pacjenci chorzy na stwardnienie rozsiane zdają sobie sprawę z tego, że choroba ta towarzyszyć im będzie już zawsze, dlatego istotną kwestią jest dla nich jakość życia, którą poprawia dostęp do skutecznej

Ostatni moment na przygotowanie samochodu do zimy. Wśród zaleceń nie tylko wymiana opon, ale i sprawdzenie oświetlenia

Ostatni moment na przygotowanie samochodu do zimy. Wśród zaleceń nie tylko wymiana opon, ale i sprawdzenie oświetlenia
Listopad to ostatni dzwonek na przygotowanie samochodu do zimy – wymianę opon i sprawdzenie oświetlenia. Polska jest jednym z nielicznych krajów, gdzie nie ma obowiązku zmiany opon na zimowe, ale jak wyn

Polskie firmy biotechnologiczne walczą o swoją pozycję międzynarodową. Coraz częściej współpracują z globalnymi koncernami

Polskie firmy biotechnologiczne walczą o swoją pozycję międzynarodową. Coraz częściej współpracują z globalnymi koncernami
Polski sektor biotechnologii medycznej i biofarmacji od kilku lat prężnie się rozwija. Dzięki dobrze wykształconej kadrze i zapleczu naukowemu ma szansę wypracować sobie mocną pozycję na arenie międzynarodowej

Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki

Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki
Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo –brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników.

Połączenie OZE i energii atomowej może być przyszłością polskiej energetyki. Konieczny jest jednak szybki rozwój technologii magazynowania zielonej energii

Połączenie OZE i energii atomowej może być przyszłością polskiej energetyki. Konieczny jest jednak szybki rozwój technologii magazynowania zielonej energii
Odnawialne źródła energii, w tym zwłaszcza fotowoltaika, przeżywają w Polsce boom. To efekt m.in. różnego rodzaju państwowych dotacji, lecz także ogólnoświatowego trendu zapotrzebowania na zielo

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP

Konsekwencje nieopłaconych faktur szczególnie dotykają sektor MŚP
Warszawa, 24.07.2018 r. W najbliższych miesiącach ponad 1/10 przedsiębiorców spodziewa się pogorszenia płynności finansowej. Ponadto odsetek firm liczących na poprawę sytuacji jest o 2,2 pkt. […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
czerwiec 2025
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« maj    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.