LIFESTYLE Zakupy

Rekordowy rok Magnolia Park

Rekordowy rok Magnolia Park
To były przełomowe miesiące dla Magnolia Park. Flagowy projekt Multi Poland kończy go z rekordem frekwencyjnym, większy o 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, a także z najbogatszą ofertą na Dolnym

Data publikacji: 2016-01-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowy rok Magnolia Park
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

To były przełomowe miesiące dla Magnolia Park. Flagowy projekt Multi Poland kończy go z rekordem frekwencyjnym, większy o 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, a także z najbogatszą ofertą na Dolnym Śląsku.

Rekordowy rok Magnolia Park Zakupy, LIFESTYLE - To były przełomowe miesiące dla Magnolia Park. Flagowy projekt Multi Poland kończy go z rekordem frekwencyjnym, większy o 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, a także z najbogatszą ofertą na Dolnym Śląsku.

Magnolia Park cieszy się rosnącą popularnością wśród mieszkańców Wrocławia i okolic. Przez cały 2015 rok odwiedziło ją 10 mln 40 tys. klientów. To najlepszy rezultat od otwarcia w 2007 roku.

– Nasz sukces zawdzięczamy najbogatszej na Dolnym Śląsku i jednocześnie różnorodnej ofercie, zaangażowaniu najemców oraz przywiązaniu stałych klientów. Kluczowe znaczenie miała decyzja o rozbudowie obiektu. Zrealizowane działania przyniosły znakomite rezultaty, co potwierdzają liczby – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Od marca 2015 roku obiekt liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu GLA (wcześniej było to 81 tys. mkw.), co stawia go w 10-tce największych obiektów handlowych w kraju. Działa tu 250 sklepów i punktów usługowych. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

 

Najbardziej różnorodna oferta

– Zmiany dostrzegają również najemcy. Magnolia Park stała się miejscem, w którym ekspansję na polskim rynku rozpoczyna wiele firm. To pokazuje, że jesteśmy wiarygodnym partnerem, któremu warto zaufać – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

W 2015 roku sklepy otworzyło wiele wyczekiwanych marek, między innymi pierwszy na Dolnym Śląsku salon LC Waikiki, The North Face, Superdry, Crocs, Samsung Brand Store, Decimas, à Tab. Do oferty dołączył również sklep Rossmann, który teraz jest drugim (obok Super-Pharm) supermarketem drogeryjnym w Magnolia Park. Tylko jesienią w galerii handlowej pojawiło się kilkanaście nowości (m.in. Kortas, Olsen, Etam). Przez cały rok oferta kawiarni i restauracji wzbogaciła się o 10 lokali (teraz jest ich w sumie ponad 30). Obok kina Helios pojawiły się: Burger King, Pizza Hut Express, Mr Chilly, Express Oriental, Guty Food. Z kolei lokale Pizza Hut, Ohh! Sushi&Grill!, Kuchnia Marche, La Paryżanka oraz Vivian dołączyły do nowej części galerii handlowej.

A to już wiesz?  82% pracodawców wymaga znajomości języka obcego podczas rekrutacji

– Nie oznacza jednak końca doskonalenia naszej oferty. Chcemy, aby Magnolia Park stała się jeszcze bliższa naszym klientom, dlatego cały czas rozmawiamy z nowymi najemcami – dodaje Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland.

W ostatnim czasie firma podpisała umowę z jedną z największych grup handlowych na świecie – Inditex. Dzięki znakomitej współpracy oraz bardzo dobrym wynikom, grupa zdecydowała się na powiększenie salonu Zara i relokację Oysho do większego lokalu, a także na wprowadzenie w 2018 roku swoich dwóch kolejnych marek – Zara Home oraz Massimo Dutti.

 

Nie tylko zakupy

2015 rok był również czasem dużych imprez, które przyciągnęły zainteresowanie klientów i mediów. Marcowy cykl eventów z okazji zakończenia rozbudowy i otwarcia nowej części obiektu, prowadzony przez znanych prezenterów telewizyjnych Dorotę Wellman i Marcina Prokopa, zakończył się ponad 20% sukcesem frekwencyjnym. Klienci Magnolia Park mogli spotkać się z gwiazdami m.in. Anją Rubik, Agnieszką Radwańską. Dużą popularnością cieszyły się również wydarzenia rodzinne, między innymi filmowe spotkania z Minionkami, czy bohaterami „Hotelu Transylwania”. Tuż przed świętami w Magnolia Park finał ogólnopolskiego wydarzenia zorganizowała Coca-Cola – cztery ciężarówki przywiozły do galerii handlowej liczne atrakcje oraz gwiazdy, m.in. Margaret oraz finalistów programu The Voice of Poland.

Unikatowym wydarzeniem w skali kraju, ale i branży centrów handlowych, była wystawa Body Worlds & The Cycle of Life – jedna z najliczniej odwiedzanych ekspozycji świata. Atrakcyjna forma edukacyjna, zgłębiająca tajemnice ludzkiego ciała, przemówiła do mieszkańców regionu, którzy tłumnie odwiedzali Magnolia Park.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Rekordowy rok Magnolia Park Zakupy, LIFESTYLE - To były przełomowe miesiące dla Magnolia Park. Flagowy projekt Multi Poland kończy go z rekordem frekwencyjnym, większy o 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, a także z najbogatszą ofertą na Dolnym Śląsku.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy