Firmy

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy
Informacja prasowa Warszawa, 16.11.2021 r. SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy,

Informacja prasowa
Warszawa, 16.11.2021 r.

SWIGO obchodzi pierwsze urodziny i otwiera sklep internetowy

SWIGO świętuje swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka otwiera sklep internetowy, w którym będzie można nabyć funkcjonalne soki, smoothies oraz lemoniady.

Do przygotowania napojów stosuje się innowacyjną technologię HPP, popularnie zwaną paskalizacją. Pozwala ona, poza walorami smakowymi i witaminami, zachować właściwości świeżego soku aż do 60 dni. Z raportu Deloitte – „The Future of Food” – wynika, że żywność funkcjonalna zaspokaja między innymi kluczowe potrzeby dietetyczne, ma właściwości prozdrowotne, korzystnie wpływa na sen oraz zwiększa wydajność w zakresie aktywności fizycznej. Badania wskazują na średnioroczny wzrost o 23% w obszarze sportu i regeneracji na przestrzeni ostatnich siedmiu lat. Osoby, dla których żywność funkcjonalna jest pierwszym wyborem, odnotowały również przyrost energii i czujności o 12% rok do roku. Wartość światowego rynku w 2018 roku wyniosła z kolei 161,5 mld USD z dynamiką wzrostu na poziomie 7,9% w perspektywie najbliższych czterech lat.

Świadomość najnowszych trendów wśród konsumentów sukcesywnie rośnie. Coraz częściej sięgają po zdrową i ekologiczną żywność w celu poprawy zarówno zdrowia fizycznego, jak i psychicznego. Innowacje napędzane postępami w nauce i technologii stawiają nowe wyzwania przed producentami, zapewniając jednocześnie szeroki wachlarz możliwości rozwoju oraz wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo. Soki SWIGO powstały z myślą o konsumentach nowej generacji, którzy umiejętnie identyfikują własne potrzeby, oczekują transparentnego składu i wydłużonego terminu do spożycia – mówi Ewa Przysiężna,
Product Manager marki SWIGO.
Unikalne receptury napojów podnoszą witalność, usuwają toksyny i wzmacniają odporność. Na rynku są dostępne w dziewięciu wariantach do indywidualnego wyboru. Użyte razem lub osobno stanowią wartościowe uzupełnienie diety oraz wspierają ciało i umysł. Produkty są utrwalane metodą paskalizacji, która wykorzystuje wysokie ciśnienie i niską temperaturę do przedłużania terminu do spożycia. Zachowuje również maksimum witamin oraz substancji odżywczych i co najważniejsze, inaktywuje szkodliwe mikroorganizmy. Gotowy i zapakowany produkt umieszczany jest w szczelnie zamykanej komorze, którą wypełnia się wodą do momentu, aż wytworzy się w niej ciśnienie hydrostatyczne o mocy 6000 barów.

A to już wiesz?  Deli2 i Farmer Direct zawarły list intencyjny o współpracy

Urodziny SWIGO upłyną pod znakiem dedykowanych konkursów skierowanych do konsumentów na kanałach social media oraz działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu przy współpracy z fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Krokiem milowym w rozwoju marki jest natomiast oficjalne uruchomienie sklepu internetowego: swigo sklep.pl

***
SWIGO to wyjątkowa linia soków i smoothies przygotowywanych w technologii HPP. Mówimy o nich, że to eliksiry odporności na przeciwności życiowe. I choć eliksiry życia to twory bajkowe, to SWIGO naprawdę posiadają supermoce dzięki super składnikom. To właśnie one poprawią Twoją witalność, przedłużą młodość i usuną z Twojego ciała toksyny, uodpornią Cię na stres, brak słońca i bardzo intensywne życie. Ze SWIGO już nigdy nie zabraknie Ci sił na codzienność.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy