Wiadomości branżowe

Wirtualny Sprzedawca testuje

Wirtualny Sprzedawca testuje
Prowadzisz sklep internetowy? Nieustannie wprowadzasz zmiany i modyfikacje, które mają sprawić, że wyniki sprzedaży będą coraz lepsze? Nie jesteś pewien, które ze zmian będą najbardziej efektywne? Przetestuj swoją witrynę z Wirtualnym Sprzedawcą. Wypróbuj e-TEST i sprawdź jak zaplanowane zmiany wpłyną na konwersję sprzedaży.  Celem e-TEST jest umożliwienie właścicielom sklepów internetowych sprawdzenia efektywności zaplanowanych zmian w działaniu witryny. Dzięki tej e-usłudze każdy z nich może przetestować jak zmiana wpłynie na konwersję sprzedaży czy też jak przełoży się na skuteczność „landing page”. System pomaga wyeliminować ryzyko pomyłki bądź wyboru mniej wydajnej drogi. Dzięki dobrym, sprawdzonym z pomocą e-TEST, zmianom właściciel sklepu internetowego może  podwyższyć wskaźnik stosunku liczby dokonywanych w e-sklepie zakupów do liczby odwiedzin witryny.Korzystając z usługi e-TEST można testować pod kątem skuteczności zarówno poszczególne elementy danej witryny, np. hasła reklamowe, kolory, ceny, pozycje w menu, zdjęcia czy promocje, jak i odmiany całych witryn, np. kolorystykę

Prowadzisz sklep internetowy? Nieustannie wprowadzasz zmiany i modyfikacje, które mają sprawić, że wyniki sprzedaży będą coraz lepsze? Nie jesteś pewien, które ze zmian będą najbardziej efektywne? Przetestuj swoją witrynę z Wirtualnym Sprzedawcą. Wypróbuj e-TEST i sprawdź jak zaplanowane zmiany wpłyną na konwersję sprzedaży. 

Celem e-TEST jest umożliwienie właścicielom sklepów internetowych sprawdzenia efektywności zaplanowanych zmian w działaniu witryny. Dzięki tej e-usłudze każdy z nich może przetestować jak zmiana wpłynie na konwersję sprzedaży czy też jak przełoży się na skuteczność ?landing page?. System pomaga wyeliminować ryzyko pomyłki bądź wyboru mniej wydajnej drogi. Dzięki dobrym, sprawdzonym z pomocą e-TEST, zmianom właściciel sklepu internetowego może  podwyższyć wskaźnik stosunku liczby dokonywanych w e-sklepie zakupów do liczby odwiedzin witryny.

Korzystając z usługi e-TEST można testować pod kątem skuteczności zarówno poszczególne elementy danej witryny, np. hasła reklamowe, kolory, ceny, pozycje w menu, zdjęcia czy promocje, jak i odmiany całych witryn, np. kolorystykę czy też odmiany funkcjonalne. Wyniki testów są wiarygodne, bo każda odmiana wyświetlana jest losowo. Dopiero po odnotowaniu odpowiedniej liczby odwiedzin, system generuje statystyki. Na tej podstawie powstaje szczegółowy raport rekomendujący zmiany, które przyniosą najlepsze efekty, a więc najszybciej wpłyną na wzrost przychodów.

Wirtualny Sprzedawca udostępnia usługę e-TEST w dwóch wersjach. Wersja CMS pozwala przetestować każdy element strony, przeprowadzać testy wielowymiarowe, badać konwersję sprzedaży dla każdej sprawdzanej odmiany sklepu i prezentuje wyniki przeprowadzonych testów na czytelnych wykresach. W wersji PROCESS użytkownik otrzymuje dodatkowo automatycznie generowane raporty o brakujących na stronie funkcjonalnościach, wykaz błędów witryny, a także sugestie odnośnie kolejnych testów i podpowiedzi z informacjami o tym, jakie rozwiązania sprawdzają się u konkurentów.

Platforma Wirtualny Sprzedawca to wyjątkowy pomocnik dla każdego właściciela sklepu internetowego. System oferuje dostęp to trzech komplementarnych e-usług stworzonych z myślą o wspieraniu rozwoju sklepów internetowych i poprawianiu ich efektywności. e-SEO, e-TEST i e-SCREEN to rozwiązania, które wspomagają proces pozycjonowania stron internetowych oraz optymalizacji sprzedaży.  Projekt Wirtualny Sprzedawca jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

A to już wiesz?  Trzy lata mBanku

www.WirtualnySprzedawca.pl

 

 

Źródło Espresso 77 Communications / martabarlak.com. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy