Wartość polskiego rynku e-commerce w 2019 roku wyniosła 50 mld złotych. Ubiegłoroczne prognozy mówiły również, że na koniec 2020 roku będzie to nawet o 20 mld złotych więcej . Pandemia koronawirusa i spowodowane przez nią
Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Aktualizacja 30.05.23 8:30Do tej pory łopaty turbin morskich elektrowni wiatrowych były utylizowane poprzez spalanie albo składowane w glebie, co nie jest ani opłacalne, ani dobre dla środowiska. Opracowanie t
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne nowości od WaweluKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESZbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej of
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoKategoria: Nieruchomości, BIZNESŚródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoBudowa osiedla Śródka OdNowa 2 postęp
Informacja prasowa30 GRUDNIA 2019 R.Hotele grupy Accor w Solidarity Week po raz czternasty!Pracownicy hoteli należących do grupy Accor w regionie Europy Środkowej i Wschodniej wzięli udział w corocznej inicjatywie Solidarity We
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ADP po raz 10 z tytułem Lidera według Everest GroupKategoria: Praca, BIZNESADP, globalna firma technologiczna, dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzania
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eurowag łączy się z Last Mile Solutions i wzmacnia swój transport elektrycznyKategoria: Motoryzacja, BIZNESTo partnerstwo wzmacnia udział firmy EUROWAG w rozwoj
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do manipulowania ludźmi przyjmuje namacalną postać, jak deepfake, ale może się odbywać także dużo subtelniej, na przykład poprzez podsuwanie odpowiednich treści w wyszukiwarce.